loading...
گروه بزرگ اینترنتی رضا نظریان
رضا نظریان بازدید : 119 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)
رفتم پیش دکتر روانشناس میگه به مشکلات بخند!


منم تصمیم گرفتم حرف دکترم رو گوش کنم!


مرغ کیلویی هـفـت هزار تومن! (هـهـه)


نان 300 تومن!( ههه!)


برنج کیسه ای 40 هزار تومن! ( ای خدا مردم از بخند ههه!)


روغن دولیتری 10 هزار تومن( ههه آی دلم !)


قند کیلویی دوهزار و پونصـد ! (به من چه آخه من که چایی خور نیستم ههه!)


کره و پنیر و شیر و ماستو...( اینا هم ههه!)


شهریه باشگاه: اوه ولش کن من ک چن ماهه بی خیاله باشگا شـدم (ههه)


وسیله ی طبی پـاهـام بــِر ِیس *بالای 1 میلیون*


منو این همه خوشبختی محـالـه ، محالــه
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام مطلب را دوست دارید بیشتر در وب بگذاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 278
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 309
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,674
  • بازدید ماه : 1,396
  • بازدید سال : 26,128
  • بازدید کلی : 118,812
  • کدهای اختصاصی
    [Custom_Field_Content]