loading...
گروه بزرگ اینترنتی رضا نظریان
رضا نظریان بازدید : 202 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)


با عرض سلام به فان کاپی ها های عزیز

امروز هم در این وقت از روز براتون اس ام اس های عاشقانه جمع آوری کردیم

که امیدواریم خوشتون بیاد.

__________________________________________________________

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺩﻟﺖ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﮐﻪ …

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻭ ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﮑﯽ ﺑﺎﺷﯽ ..

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺩﻟﺖ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﯽ ﺩﻭﺳـــﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ..

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺩﻟﺖ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﻓﺪﺍ ﮐﻨﯽ ..

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺧﻠﻘﺖ ﮐﺴﯽ ﺳﺘﺎﯾﺶ ﮐﺮﺩﯼ؟

ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﮕﻦ ﻋﺸــــــــــﻖ

ﺣـــــﺲ ﻗﺸﻨﮕﯿﻪ ! ﻣﮕﻪ ﻧﻪ؟

:::

ﺑﻪ ﺗﻮ ﺳﻮﮔﻨﺪ ، ﺑﻪ ﺭﺍﺯ ﮔﻞ ﺳﺮﺥ

ﻭ ﺑﻪ ﭘﺮﻭﺍﻧﻪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻋﺸﻖ ﻓﻨﺎ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩ

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺯﯾﺒﺎ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺁﻧﭽﻪ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ ﺗﻮﯾﯽ

ﺗﻮ ﮐﻪ ﺁﻏﺎﺯ من و ﻟﺤﻈﻪ ﯼ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻣﻨﯽ

:::

ﮔﺎﻫﯽ …

ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺩﺳﺖ ﺍﺯ

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﯾﮑﯽ ﺑﺮﺩﺍﺷـﺖ

ﺣﺘﯽ ﻭﻗتی ﺍﺯﺵ

ﺩﻟﺨـــﻮﺭی !


:::

 نه روز و نه شب ، تنها شمارش نفس های تـــو ، عمر من است !

:::

یه جمله هســت که

میتونه داستان رو عوض کنه …

حرف نزن بیا بغلم…

:::

 مثل باران های بی اجازه وقت و بی وقت در هوایم پراکنده است و من بی هوا ناگهان خیسم از او !

:::

ﺩﺭ ﻗﻠـﺐ ﮐﻮﭼﮑـم

فـﺮﻣﺎﻧﺮﻭﺍﯾـﯽ ﻣﯿﮑـنی

ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﻧﺎﺋﺐ ﺍﻟﺴﻠﻄﻨﻪ ﺍﯼ

ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ ﭼﻪ ﻟﺬﺗـﯽ ﺩﺍﺭﺩ

بـﻬﺘﺮﯾﻦ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﻝ ﺩﺍﺷــﺘﻦ !

:::

 تکثیر ﺗﻮ ﺩﺭ ﻫﺮ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﺯ ﺯﻧﺪگیم ﯾﻌﻨﯽ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮﯾﻦ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ نمی ﺷﻮﺩ !

:::

میگویند دنیا زندانی بیش نیست …

کاش حبسِ اَبَد ببُرند برایمان و تــــو هم سلولیِ من باشی!

:::

سکسکه ام گرفته بود

گفتم مرا بترسان ؛ دستم را رها کرد

نفسم بند آمد …

:::

بهانه هم اگر میگیری بهانه مرا بگیر…

من تمام خواستن را وجب کردم…

هیچکس…

هیچکس به اندازه من عاشق تـو و بهانه هایت نیست…

:::

 با تو خیابان های زیادی را قدم … که نه ، پر زده ام !

:::

” مــردها ” در عین پیچــیدگی

در عـــاشقی روش ساده ای دارند !

” تــو را بخواهند برایت می جنگند ”

“تــو را نخواهند با تــو می جــنگند ”

:::

تمام شعرهایم در وصف نیامدنت است

 اما اگر روزی ناگهان ناباورانه سر برسی از شاعر بودن استعفا میدهم و

نقاش میشوم و تا ابد نقش پرواز میکشم …

:::

ریشه نداره

دوام داره

رویای تو

:::

 ﻫﻤﯿﻦ ﺍﺗﺎﻕ ﮐﯿﻬﺎﻥ ﺑﺰﺭﮔﯿﺴﺖ ﻭﻗﺘﯽ که ﻣﻦ ﺩﺭ ﻋﺮﺽ ﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺗﻮ ﮔﻢ میشوم !!!

:::

ﻣﮕـﺮ ﭼﻘــﺪﺭ ﻋﻤﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ

ﮐﻪ ﺩیوﺍﻧﻪ ﯼ ﻫــﻢ ,

ﻧﺒـﺎﺷﯿﻢ . . .

:::

دلم یک خیابان میخواهد که بشود در آن با تو قدم زد

جایی که مردمش زبان ما را بلد نیستند و من به زبان خودمانی هی بگویم دوستت دارم و عابران درگیر این

 کنجکاوی باشند که من چه میگویم که تو اینطور میخندی !!!

:::

تعــﻬـﺪ ﺩﺍﺷﺘــﻦ، ﻗــﺸﻨﮕــﻪ !!

ﺣﺘـــﯽ ﺗﻌﻠــﻖ ﺩﺍﺷﺘﻦ !

ﺍﯾﻨﮑـﻪ ﺑﺪﻭﻧــﯽ ﻣـــﺎﻝ ﮐﺴــﯽ ﻫﺴﺘــﯽ

ﺳــﻬـﻢ ﮐﺴــﯽ ﻫﺴﺘــﯽ

ﻭ ﺍﻭﻧـــﻢ ﻣـــﺎﻝ ﺗـــﻮﺋـــﻪ

ﺣـــﻖ ﺗـــﻮﺋــﻪ

ﻣﻬـــﻢ ﻧﯿــﺲ ﺍﯾﻦ ﺗﻌــﻬـﺪ ﺍﻣـﻀــﺎﺀ ﺑﺸــﻪ

ﺗـــﻮ ﯾﻪ ﮐـــﺎﻏـﺬ ﭘــﺎﺭﻩ !

ﺍﺻـــﻠﺶ ﺟـــﺎﯼ ﺩﯾﮕــﻪ ﺳَﻨَــﺪ ﺧﻮﺭﺩﻩ

ﺗﻮﯼ ﺩﻻﺗـﻮﻥ …

:::

تو زیباترین تابلوی دیوار زندگی منی …

کاش داوینچی تو را می دید !

:::

امروز براتـــون عشـق آرزو میکنم

از اون عشقایی که ..

هـر روز با لبخنــد از خــــواب بیدار بشید و بگیـد :

” زنـدگــــی یـعـنـی ایــن …

چقـدر خوشبختـم .. ”

:::

 برای دیدارت زمان تعیین نمیکنم ، شاید ساعت حسادت کند و خواب بماند !

:::

پاییز یا زمستان چه تفاوتی دارد ؟

حضورت ، صدایت ، نفس هایت و گرمی دستانت بهاری میکند سرزمین مرا …

:::

تو که باشی معجزه ای در من رخ میدهد به نام آرامش …

باش ، حتی همین قدر دور !

:::

ﮔﺎﻩ ﻣﯿﺘﻮﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍﺩﺭﺁﻏﻮﺵ ﮔﺮﻓﺖ،

ﻓﻘﻂ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ

ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ

ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﺷﺪ

:::

آغوشِ تو که باشد ،

 خواب دیگر بهانه ای برای خستگی نیست و تپشِ های قلبت میشود لالاییِ کودکانه ام …

کنارم بمان ؛ میخواهم صبح چشمانم در نگاه تو بیدار شوند !

:::

من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم :

یکی بود

هنوزم هست

خدایا همیشه باشد …

:::

شمردن بلد نیستم اما تا دلت بخواهد دوست داشتن بلدم

یک وقتهایی هم می شود که یکی را دوبار دوست داشته باشم !

:::

چشمانم به نگاهت حسودی می کنند

و نگاه مشتاق و تشنه تو

به دستان گریزان من

ناگسستنی است..

چقدر خستگی ناپذیرست..

آشوب نگاه تو..

:::

بوسیدمت و شکوهمندترین تاریخ دوران من در جغرافیای وجودت شکل گرفت !

کاش تاریخ دوباره تکرار شود …

:::

هنوز هست!

عشق واقعی را میگویم…

خیانت هست،دروغ هست، بازی با دل هم هست، درست…!

ولی یه جایی گوشه ی پاک دله بعضیا،

به دور از گناه ها و بدی ها،

هنوز هم هسـت عشق واقعی…

:::

به ریل های قطار نگاه کن ،

 همیشه دستهایشان در دست همدیگر قفل است ، گرچه گاهی زیر خرمنی از سنگ

 باشند …

عاشقانه بودن ها را باید ستود !

:::

مهم نیست که تو با من چه میکنی

بیا ببین “برای تو” من با خودم چه میکنم !

:::

مرخصی ندارد

حتی وقت استراحت ندارد

حقوق و مزایا ندارد

بیمه ندارد

ترفیع و پست و مقام ندارد

استعفا یا اخراج شدن ندارد

بازنشستگی و از کار افتادگی هم ندارد

با این حال دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست ،

عاشق تو بودن…

:::

در مسلک من معنی پرواز چنین است :

با بال شکسته به هوای تو پریدن …

:::

تمام حرف مجنون یک کلام است

“نفس” بی یاد “لیلایم” حرام است

:::

 دلم فیلم بلند می خواهد ؛ یک واقعیت عاشقانه پر از سکانس های با تو بودن و یک دکمه ی تکرار !

:::

آﺩﻣﯿﺰﺍﺩ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ …

ﺷﻮﺧﯽ ﺷﻮﺧﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ …

ﺑﯽ ﻓﮑﺮ، ﻗﻠﺒﺶ ﺭﺍ ﺟﺎ ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﺩ …

ﺟﺪﯼ ﺟﺪﯼ ﻣﯿﻤﯿﺮﺩ…

:::

اینچنین دلبرانه میان دشت قدم نزن

بگذار خورشید حواسش به آفتابگردان ها باشد …

:::

یک رابطه ،

به معنای تلفن صحبت کردن ،

قرار گذاشتن ، بوسیدن و یا . . .  نیست

به معنای اینه که به طرفت آرامش بدی  . . .

آرامش . . .

اینو بفهم . . .

:::

 لازم نیست مرا دوست داشته باشی چون من تو را به اندازه هردومان دوست دارم …

:::

اگه …

” مردونـه ” به مـن ,

قـول بـدی …

مثــل یــه ” زن ”

عاشقــت میمونــم ….

:::

چهار فصل کامل نیست !

هوای تو ، هوای دیگریست …

:::

خُدایا…

چشم های هیــــچ عاشقی رو…

واسه رسیدن به عشقش…

خیس نکن… !

:::

به هر کسی میرسی می گوید : آدم فقط یکبار عاشق می شود …

دروغ است ، تو باور نکن !

مثلا خود من هر روز دوباره عاشقت می شوم !!!

:::

روزی میرسد که

بـــا لبخنـــد تـــو بیـــدار میشـــوم

ایــن روز

هـــر زمــان کـــه میخـــواهـد بــاشـد

فقــط بــاشــد . . .

:::

 عشق این است که جغرافیایی نداشته باشد و تو تاریخی نداشته باشی !

:::

گاهی، کسانی که هزاران فرسنگ از شما فاصله دارند،

می توانند احساس بهتری نسبت به کسانی که دقیقا کنارتان هستند،

در شما ایجاد کنند!

:::

 سرم را روی شانه ات بگذار تا همه بدانند “همه چیز زیر سر من است !


:::

مــــرد رویاهامﮔـﻮشـِﺖُ ﺑـﻴـﺎﺭ :

ﺑﮕـــﺬﺍﺭ ﻫــــﺮﭼﻪ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫـــﺪ ﺑﺸﻮﺩ

ﻫﺮ ﺍﺗﻔﺎﻗــــی ﻛﻪ ﻣﻴﺨــــﻮﺍﻫﺪ ، ﺑﻴﻔـــﺘﺪ ﺍﺻﻼ ﺩﻧﻴـــﺎ ﺑﻬﻢ ﺑﺮﻳــــﺰﺩ !

ﺗﺎ ﻭﻗﺘــــی ﻛﻪ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﮔﺮﻣــــﺖ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﺳـــﺖ ﺩﺍﺭﻡ

ﻭ ﻫـــﺮﻡ ﻧﻔـــﺲ ﻫـــﺎﻳﺖ ﺑﻪ ﮔﻮﻧــــﻪ ﺍﻡ ﻣﻴﺨــــﻮﺭﺩ

ﺧﻮﺷﺒﺨــــﺖ ﺗﺮﻳـــﻦ زﻥ ﺭﻭی ﺯﻣﻴﻨـــــﻢ

:::

 حتی در خیال تو بودن می ارزد به داشتن خیلی ها …

:::

ﺁﺩﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ..

ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﺶ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭ ﺣﺎﻟﺶ ﺧﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖ ..

ﺣﺘﯽ ﺷﺪﻩ ۴ ﺻـــﺒﺢ … !!

ﺯﻧﮓ ﯾﺎ ﻣﺴﯿﺞ ﺑﺰﻧﻪ ﺑﻬﺶ ..

ﺍﻭﻧﻢ ﮐﻠﯽ ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺻﺪﻗﻪ ﺍﺵ ﺑﺮﻩ

ﮐﻪ ﻋﺸﻖ ﺧﻮﺩﻣﯽ .. ﻣﺎﻝ ﺧﻮﺩﻣﯽ ..

ﻣﮕﻪ ﻣﻦ ﻣُﺮﺩﻡ ﺗﻮ ﻏﺼﻪ ﺑﺨﻮﺭﯼ

ﺗﻮ ﻫﻢ ﺑﮕﯽ ﺧﺪﺍ ﻧﮑﻨﻪ ﻋﺸﻘﻢ

ﺑﻌﺪ ﺁﺭﻭﻡ ﺷﯽ ﻭ ﺁﺭﻭﻡ ﺑﺨﻮﺍﺑﯽ ..

:::

مرسی که هستی و هستی را رنگ می آمیزی

هیچ چیز از تو نمی خواهم

فقط باش ، فقط بخند ، فقط راه برو …

نه !!! راه نرو …

میترسم پلک بزنم و دیگر نباشی !

:::

ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﯽ؟!

ﯾﻌﻨﯽ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻦ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺟﻤﻊ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻪ

ﺩﺍﺭﻩ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ .. ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ .. ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ

ﯾﻬﻮ ﻭﺳﻂ ﺣﺮﻓﺶ ﺑﺮﯼ ﺑﮕﯽ

ﺗﻮ ﭘﺮﺍﻧﺘﺰ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﮕﻢ

ﻣﻦ عاشق و دیونه ایشونم

ﺧﺐ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﻣﯿﮕﻔﺘﯽ ﻋﺰﯾﺰﻡ . . .
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام مطلب را دوست دارید بیشتر در وب بگذاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 278
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 309
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,628
  • بازدید ماه : 1,350
  • بازدید سال : 26,082
  • بازدید کلی : 118,766
  • کدهای اختصاصی
    [Custom_Field_Content]