loading...
گروه بزرگ اینترنتی رضا نظریان
رضا نظریان بازدید : 118 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)


مصاحبه با تماشاگر زن بازي واليبال ايران و ايتاليا که يک شبه معروف شد + عکس


 آمليا اسدي پديده‌اي در دنياي مجازي ايراني‌ ‌ست. دانشجوي مقيم لندني که فقط براي تشويق تيم واليبال کشورش به ايتاليا رفته بود، پس از اين که تلويزيون ايران چند ثانيه تصوير او را پخش کرد به فاصله چند ساعت به شهرتي باورنکردني دست يافت.در حقيقت پخش تصوير چند ثانيه اي، يا چند فريمي، آمليا حتي برد تيم ملي‌ واليبال در بازي با ايتاليا را هم تحت الشعاع قرار داد


آمليا اسدي پديده‌اي در دنياي مجازي ايراني‌ ‌ست. دانشجوي مقيم لندني که فقط براي تشويق تيم واليبال کشورش به ايتاليا رفته بود، پس از اين که تلويزيون ايران چند ثانيه تصوير او را پخش کرد به فاصله چند ساعت به شهرتي باورنکردني دست يافت.در حقيقت پخش تصوير چند ثانيه اي، يا چند فريمي، آمليا حتي برد تيم ملي‌ واليبال در بازي با ايتاليا را هم تحت الشعاع قرار داد.

تصوير تماشاگران زن ايراني که تا پيش از اين به دقت وسواس گونه اي از همه مسابقات ورزشي حذف مي شد در اين مسابقه بارها و بارها به نمايش درآمد. اين اتفاق درست چند روز بعد از پخش چندباره تصوير شکيرا باعث شد شايعه اي شکل بگيرد مبني بر تغيير محدوديت هاي پخش از تلويزيون که حتي اعتراض شديد علي مطهري را در پي داشت. عزت الله ضرغامي مدير سيما در مقام دفاع عنوان کرد که بازبيني مسابقات زنده واليبال بسيار سخت است، چون محل تماشاگران نزديک زمين است و اگر حتي کسي بازبين را صدا کند، تا او سرش را برگرداند امکان دارد تصويري از زير دستش در برود.

در اين ميان تصوير يکي از اين تماشاگران به طور وسيعي در اينترنت و شبکه هاي مجازي به اشتراک گذاشته شد و فن پيج هايي با چندين و چند هزار علاقمند به نامش راه افتاد. البته به نام ساختگي سارا شيرازي! آنچه در پي‌ مي ايد گفت و گو با آمليا اسدي است.

مصاحبه با تماشاگر زن بازي واليبال ايران و ايتاليا که يک شبه معروف شد + عکس

- لطفا خودتون رو معرفي کنيد.

آمليا هستم متولد مشهد، سال ???? با خانواده به لندن نقل مکان کردم، در سال دوم رشته ي حقوق تحصيل مي‌کنم، ورزشکار هستم آموزش واليبال مي بينم و با پدر و مادرم زندگي‌ مي‌کنم.

- نظرتون در مورد اين پيج که حدود سيزده هزار علاقمند داره و اسم شما را سارا شيرازي ساکن رم اعلام کرده چيه؟

کارشون شايسته نبوده، سعي‌ مي‌کنم باهاشون تماس بگيرم و اين مشکل را حل کنم فکر نميکنم نيّت بدي داشتند. اما اين فن پيج   بدون آگاهي‌ من باز شده بوسيله? آقاي امير از ايران و الان زير نظر و با هماهنگي خودم اداره مي‌شه، و از امير هم ممنونم.

- در مورد همراهي تون با تيم ملي در طول دو بازي با ايتاليا توضيح مختصري بدهيد.

فکر کردم تيم واليبال ايران براي رويارويي با تيم قوي و معروف ايتاليا اون هم در کشور ايتاليا خوشحال ميشن و روحيه? بهتري به دست ميارن اگه تماشاچي هاي ايراني بيشتري اونجا باشند، تصميم گرفتم براي حمايت از تيم ملي‌ کشورم با اينکه راه خيلي‌ طولاني‌ بود و ? تا مسابقه در فاصله? زيادي از هم انجام مي شد با پدر و ? تا پسر عمه‌ ام به اين مسابقه ها بروم، فورا” چهارتا پيراهن طراحي کردم و با خودروي شخصي‌ حرکت کرديم و بد از حدود ?? ساعت سفر به مسابقه ي اول شهر مودنا رسيديم و بعد از اون ?? ساعت بيشتر تو راه بوديم تا به مسابقه? دوم شهر ساساري برسيم. بودن کنار بچه هاي تيم ملي‌ زيبا و وصف ناپذير بود. ايراني ها با اينکه تعداد تماشاچيان ما کمتر از ايتاليايي ها بود تشويق جانانه اي براي تيم ايران کردند و بچه هاي تيم هم بازي با هوش و ظرافت خاصي‌ ارائه کردند و ايتاليا و دنيا رو شگفت زده و شوکه کردند، زنده بد ايران و ايرانيان.

مصاحبه با تماشاگر زن بازي واليبال ايران و ايتاليا که يک شبه معروف شد + عکس

 

- چه اتفاقي افتاد که شما از لندن اين فاصله زياد را طي کرديد تا به ايتاليا بيايد و تيم ملي ايران رو تشويق کنيد؟

ورزشکار رشته? ??? متره دويدن بودم، ميني مارتن هم شرکت کردم ? بار و حدود يک سال هم مي‌شه که آموزشي واليبال مي بينم، در گذشته هم مي‌خواستم در مسابقات ورزشي ايران در خارج از کشور شرکت کنم اما هماهنگي‌ براي تهيه بليت نبود،در مورد بازي ايران و ايتاليا هم با فدراسيون واليبال ايران چندين بار تلفني و از طريق ايميل اقدام کردم اما جوابي‌ دريافت نکردم، ? روز مونده به مسابقه اول با مکان برگزاري مسابقه در شهر مودنا تماس گرفتم و موفق به تهيه بليت در ميان تماشاگران ايتاليا شدم. براي سرافرازي و پيروزي تيم ملي کشورم که همان سربلندي ايران در دنيا است به ايتاليا سفر کردم،در هر ورزش يا هر مناسبتي براي پيشرفت ايران در هر زمينه اي که باشد و برايم امکانش موجود باشد در آن شرکت مي‌کنم، در حال حاضر چون درس هايم زياد است نميتوانم آموزش زيادي براي واليبال ببينم، در حال حاضر هفته‌اي ? بار و هر بار ? ساعت آموزش مي بينم.

- نظرتون در مورد محبوبيتتون بعد از اين دو بازي چيه؟

يک دختر ايروني‌ هستم با همه? آرزوهايي که يه دختر ايروني‌ مي‌تونه داشته باشه، مسرورم که مورد توجه عزيزان و رسانه‌ها قرار گرفتم.

بعد از اين دو بازي چه عکس العمل هايي از طرف مردم رو تو فضاي حقيقي و مجازي مشاهده کرديد؟

خانواده ام و دوستان و هم دانشگاهي هايم با شناختي‌ که از من دارند خوشحال و از طرفي‌ شگفت زده شدند و در فضاي مجازي هم گفتگو و اظهار نظر خيلي‌ زياد و متفاوت بود و من هم انتظارش رو داشتم مهم اين بود که همه مثل خودم عاشق ايران بودند، نظر هر کسي‌ نمايانگر شخصيت خودش است، من فداي سرفرازي ايران.

-  آيا فکر مي کرديد بعد از اين دو بازي به چنين شهرتي در فضاي مجازي دست پيدا کنيد؟

نه. هر آنچه از دل بر آيد، بر دل نشيند، وقتي‌ مردم با فرهنگ و با شعور ايران احساسات بي‌ آلايش و زلال من رو براي کشورم از طريق تلويزيون ايران و شبکه‌هاي ديگر مشاهده کردند احساس غرور ملي‌ کردند همانطور که من هم احساساتي‌ شده بودم و يک لحظه آرام نمي گرفتم.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام مطلب را دوست دارید بیشتر در وب بگذاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 278
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 727
  • بازدید ماه : 3,135
  • بازدید سال : 27,867
  • بازدید کلی : 120,551
  • کدهای اختصاصی
    [Custom_Field_Content]